 Laust Jørgensen |  Didrik Mohr |  Mai Tufte Austreim |
Haukeland 2 vs Djerv 2 4-27 (3-7/0-5/1-15)
Utv: Haukeland 0x2, Djerv 2x2
Ole klarte så vidt å tre på seg den gule drakten. "Hva fanen er galt med draktene" utbrøt rørleggeren som kom til hallen rett fra en ellevill guttetur til Amsterdam.
Djerv stilte denne dagen med 10 utespillere og Karen i mål. Karen skulle få svært lite å sette fingrene i, men reddet en del store sjanser i løpet av kampen. Meget god kamp av Karen !
Didrik vedtok å sende backen Inge fram som ving og senter i denne kampen. En uvant plassering for den aldrende spilleren. Men det skulle vise seg å bære frukter for Djerv. For med hele 6 mål, var det bare propellen Laust som scoret mer med sine 8 mål i dag. Laust setter seg med dette på listen over "all time mestscorende i en kamp"- listen.
Didrik på sin side slet med kramper og strekk i alle kroppens ledd og deler. Likevel var han som vanlig høyt å lavt, men slet selvsagt med tempoet mot Haukelands flotte kvinner. Djerv hadde også kvinner med i dag. Gode Ingrid og Alexandre dannet et flott backpar bak Inge, Gustaf og Didrik, mens Mai dannet løperrekke med Jokke og Laust. Ole ble flyttet tilbake på backen, etter at han signaliserte at han var svært trøtt og sliten. Hans backmakker Heidar slo kraftig tilbake etter all kritikken, og satte sitt andre mål for sesongen. En stor dag for Heidar.
Utover dette fikk alle spillerne på Djerv poeng i dag, med untak av keeper Karen.
Haukeland tok forøvrig ledelsen i denne kampen 1-0, og hang forsåvidt med i 1.periode. Det var først i 3. periode de virkelig raknet. De siste 10 målene kom på slutten da Haukeland var redusert til 4 menn og kvinner, mest kvinner. 1 skade og 1 som måtte løpe på jobb gjorde resultatet unødvendig stygt for 2.laget til helsepersonellet fra det enorme sykehuset på Årstad.
| Copyleft © Djerv innebandy 2006 |
|
|